(Notice for students attending P.co Gussone ) Avviso studenti aule P.co Gussone

Tomorrow, October 30th., all students attending the rooms  Q,  L and Bettini, are adviced that the classes are cancelled from 9:00 to 11:00 in order to check the safety of the park after the bad weather we had over the last hours. Further information will be given as soon as the situation will be clarified. Apologize for the inconvenience.

Domani 30 ottobre, tutti gli studenti che seguono corsi nelle aule Q, L e Bettini, sono avvisati della cancellazione delle lezioni dalle 9:00 alle 11:00 per il controllo della sicurezza del parco in seguito alle cattive condizioni metereologiche avute nelle ultime ore. Ulteriori informazioni verranno comunicate appena la situazione sarà verificata. Ci scusiamo per il disagio.